Zarządzanie organizacjami pozarządowymi Studia Podyplomowe

Zarządzanie organizacjami pozarządowymi

 

 

Rodzaj studiów: podyplomowe
Tryb studiów: niestacjonarne, online
Czas trwania: 2 semestry (październik-czerwiec)
Opłaty za studia: 1700 zł/semestr

Studia Podyplomowe: Zarządzanie Organizacjami Pozarządowymi

Program kształcenia „Zarządzanie Organizacjami Pozarządowymi” dedykowany jest dla osób, które pragną pogłębić swoje umiejętności i wiedzę w obszarze prowadzenia i zarządzania organizacjami pozarządowymi. Studia podyplomowe są odpowiedzią na rosnące wymagania społeczne i rynkowe dotyczące kompetencji w zakresie efektywnego zarządzania non-profit.

Do kogo skierowane są studia?

Studia podyplomowe „Zarządzanie Organizacjami Pozarządowymi” przeznaczone są dla menedżerów i liderów organizacji non-profit, wolontariuszy, pracowników administracji publicznej, a także dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoją karierę lub zainteresowania w obszarze zarządzania organizacjami pozarządowymi.

Czego nauczysz się na studiach?

Studia podyplomowe przygotowują do praktycznego stosowania prawa, w tym ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie, zatrudnieniu socjalnym oraz współpracy z administracją publiczną, biznesem, mediami, instytucjami i organizacjami międzynarodowymi. Interdyscyplinarny program studiów podyplomowych przekazuje praktyczne umiejętności w zakresie podstaw prawnych funkcjonowania organizacji pozarządowych, nowoczesnego zarządzania personelem, projektami i finansami w organizacjach pozarządowych, gospodarce społecznej i partnerstwach lokalnych. Zajęcia, uwzględnione w toku nauki, dotyczą szerokiego zakresu funkcjonowania podmiotów wskazanych w Ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Program uwzględnia także m.in. rolę wolontariatu, zlecania zadań publicznych czy partycypację obywateli w konsultacjach społecznych. Na program składają się warsztaty, wykłady i ćwiczenia pozwalające m.in. zrozumieć specyfikę zarządzania non-profit i rolę organizacji pozarządowych w społeczeństwie.

Wymagania:

  • Posiadanie wykształcenia wyższego co najmniej I stopnia.

Dlaczego warto wybrać nasze studia?

Praktyczne podejście: Nasi wykładowcy to doświadczeni praktycy, którzy dostarczają aktualnej i praktycznej wiedzy.

Sieć kontaktów: Możliwość nawiązania kontaktów z innymi profesjonalistami z branży.

Elastyczność: Studiowanie online daje możliwość elastycznego dostosowania procesu nauki do osobistych potrzeb, umożliwiając zdobywanie wiedzy z dowolnego miejsca na świecie. Tryb studiów dopasowany jest do potrzeb osób pracujących.

Dołącz do elity, studiuj na najlepszej uczelni!

Wyższa Szkoła Administracji to zdobywca tytułu Najlepszej Uczelni roku 2022 w województwie podkarpackim oraz zdobywca 5. miejsca w ogólnopolskim Plebiscycie Edukacyjnym Polska Press Grupy.

Nasza jakość to Twój sukces!

Czy masz pytania?

Skontaktuj się z działem rekrutacji

Zapisz się już dziś!

Rejestracja w kilku prostych krokach