Pomoce dydaktyczne są bardzo ważną formą na kształtowanie młodych umysłów.
W ostatnim czasie w ramach przedmiotu „Metodyka Edukacji Społeczno-Przyrodniczej” nasi utalentowani studenci przygotowali wiele ciekawych, kreatywnych i różnorodnych narzędzi edukacyjnych.
Wśród wielu pracy znalazły się:
kalendarze pogody, które pozwolą dzieciom śledzić zmieniające się warunki atmosferyczne i rozwijać umiejętności obserwacji,
modele układu słonecznego, które pomogą dzieciom lepiej zrozumieć naszą planetę oraz inne ciała niebieskie w kosmosie,
ramki służące do obserwacji chmur, które pomogą młodym badaczom śledzić i klasyfikować różne formacje chmur na niebie,
studenci stworzyli także fascynujący model ula z pszczołami, który pomoże dzieciom zrozumieć znaczenie tych owadów dla naszej przyrody i ekosystemu,
pomoce edukacyjne związane z segregacją śmieci i ochroną środowiska – te narzędzia edukacyjne są nie tylko praktyczne, ale także przyczyniają się do rozwijania świadomości ekologicznej wśród dzieci i młodzieży,
jednak największy podziw lubi sensoryczny model wodnego ekosystemu, który nasi studenci przygotowali – to interaktywne narzędzie pozwala na eksplorację różnych aspektów tego ekosystemu, rozwijając jednocześnie zmysł dotyku, motorykę małą i spostrzegawczość.
Gratulujemy Wam wszystkim twórczej pracy i zaangażowania!
Dziękujemy za inspirujące projekty wykonane przez przyszłych nauczycieli. Jesteśmy przekonani, że przyczynią się one do lepszego zrozumienia świata w procesie edukacji dzieci i młodzieży.